Selecteer een pagina

Handige tips en informatie

voor online onderneemsters (in spé)

Jou alles leren over online ondernemen en je inspireren om door te zetten, dat is wat wij willen bereiken met De Online Onderneemster. Want online ondernemen is geweldig, het geeft je vrijheid en gevoel van controle. En wat wij kunnen, kan jij zeker ook.

Daarom delen wij elke week handige tips en informatie over online ondernemen, de valkuilen van het online ondernemen, geld verdienen met een online onderneming en boeken- en leestips voor online onderneemsters. Dit alles om jou te helpen met jouw mooie online bedrijf. Heb je een vraag? Laat het ons weten via mail@deonlineonderneemster.nl en we zorgen dat het antwoord hier komt te staan.

Gebruik de zoekbalk hieronder om op onderwerp te zoeken of scroll lekker door de blogs.

Minimalistisch ondernemen

Minimalistisch ondernemen

De kracht van minder van Ilona Annema Ilona ken ik al heel lang, zo een 12 jaar geleden waren wij collega’s en een aantal jaar geleden kwamen wij elkaar online weer tegen. Ik kreeg een berichtje: Hi, ben jij niet de Suzan waar ik mee samenwerkte? En zo ontstond een...

Schrijven voor je bedrijf

Schrijven voor je bedrijf

Schrijven voor je bedrijf is zo belangrijk, niet alleen webteksten of teksten op flyers, ook blogs, originele content en mails … als je een eigen bedrijf hebt dan schrijf je veel. Kun je praten? Dan kun je ook schrijven! Schrijf gewoon zoals je praat, zo simpel is...

Ik heb een bedrijfje…

Ik heb een bedrijfje…

Dit zinnetje brengt bij ons de kriebels! “Hoi, leuk je weer eens te zien! Wat doe jij tegenwoordig voor een werk?Ohh ik heb een klein bedrijfje, gewoon thuis hoor, dan ben ik bij de kinderen, gewoon voor er bij, leuk om wat leuks van te doen.” Herkenbaar? Er is...

Ken jij jouw ideale klant | Handige tips en informatie voor de online onderneemster (in spé) | De Online Onderneemster
Ken jij jouw ideale klant?

Ken jij jouw ideale klant?

Om meer naamsbekendheid te krijgen kun je als online ondernemer natuurlijk metaforisch met hagel schieten door het groot aan te pakken en een advertentie te plaatsen in de Telegraaf, maar hoe groot is dan de kans dat jouw boodschap echt aankomt? Wil je echt verkopen dan is het belangrijk jouw ideale klant te kennen.